Sout van die aarde

DSC_0030

Wanneer jy op ‘n skaapplaas grootword is roofdiere die vyand … veral rooijakkalse. By die see is dit egter ‘n heel ander saak wanneer die strandlopers ewe rustig langs jou bakkie verby kom draf terwyl jy vir ’n vissie wag om jou aas op te tel. Teen hierdie dorre kusgebied langs moet ’n roofdier baklei om oorlewing. Hier is sy kos enkele muise, jong robbe wat uitspoel en so nou en dan die visserman wat vir hom ’n paar sardyne gooi. Dit was vir ons ongelooflik besonders dat hierdie aartsvyand van ’n boer so mak soos ’n rondloper hond kan raak wanneer daar ’n kans op ’n gratis kossie is … Maar oor een ding is ons eens. Hy moet net daar by dDSC_0037ie see agterbly.

Die Namibiese kus sien min kere reën, maar wanneer die weer skielik verander en daar water vanuit die land afloop see toe, bring dit nuwe lewe met hom saam. Die groenigheid wat skielik uitslaan is ’n anderster belewenis. Hier waar wind, son en sand aan die orde van die dag is, kom die groenigheid as ’n lafenis en kan mens nie help om te wonder wat die veranderende weerpatrone nog vir ons gaan inhou nie.

DSC_0047

’n Paar dae by die see is altyd ontspannend en wanneer jy so gelukkig was om vis te vang, dan is die tuiskoms soveel lekkerder. En so nou en dan stop jy langs die pad om bietjie pienk sout te koop … Al is dit die duurste sout waarop jy dalk ooit in jou lewe sal afkom!

Published by

ciskaolivier

Ek woon in Namibië en is 'n plaaskind vanuit die Kalahari. Na skool het ek as veldgids en gasteplaasbestuurder in Suid Afrika se bosveld en Natal se kus studeer voor my terugkeer het na Namibië. Ek het leeus en olifante in die Etosha park trotseer en ook later die hoogste duine in Sossusvlei aangedurf. Ek het in my eie wêreld van lees en skryf geleef tot ek uiteindelik my eie storieboekheld ontmoet het. Hy het my hart soos ’n ware heer van ouds kom oorwin en in 2014 is ons getroud. Ons is lief vir toer en kamp gereeld. Dis hier waar nuwe inspirasie dikwels kom aanklop. Ons hou daarvan om plekke te ontdek en probeer om met elke vakansie ten minste een nuwe plek op ons ‘bucket list’ af te merk. My man is my grootste ondersteuner en ons huwelik is vir my die pot goud aan die einde van die reënboog. Een waaruit ek daagliks inspirasie put. Ek skryf liefdesverhale, want ek is 'n absolute sucker vir romanse en liefde wat alles oorwin. Wat kan dan ooit sterker wees as ware liefde?

Leave a comment